دانلود فیلم و سریال | دانلود آهنگ - آپتم

حالت شب و روز

ورود ثبت نام

فیلم تصمیم جدایی Decision to Leave 2022                         با لینک مستقیم | آپ تم

خلاصه داستان :

در فیلم تصمیم جدایی یک کارآگاه حرفه ای پرونده مرگ مردی را که در کوهستان جان خود را از دست داده بر عهده می گیرد و با همسر اسرارآمیز او روبرو می شود و...

فیلم موفق باشی جری Good Luck Jerry 2022                         با لینک مستقیم | آپ تم

خلاصه داستان :

در فیلم موفق باشی جری بازسازی رسمی فیلم تامیلی کوکیلا است که داستان دختری بی گناه را روایت می کند که به دنیای بدنام قاچاق کوکائین کشیده می شود.

فیلم پیپا Pipa 2022                         با لینک مستقیم | آپ تم

خلاصه داستان :

در فیلم پیپا سال‌ها پس از نقل مکان به یک شهر دورافتاده، پلیس سابق پیپا به دنیای تاریکی که فکر می‌کرد با ظاهر شدن جسدی در دارایی‌اش پشت سر گذاشته، کشیده می‌شود.

فیلم برخورد Collision 2022                         با لینک مستقیم | آپ تم

خلاصه داستان :

در فیلم برخورد در طول یک روز سرنوشت‌ساز، یک تاجر فاسد و همسر اجتماعی‌اش برای نجات دخترشان از دست یک جنایتکار بدنام به رقابت می‌پردازند.

فیلم  توربو کولا Turbo Cola 2022                         با لینک مستقیم | آپ تم

خلاصه داستان :

در فیلم توربو کولا : آستین با وجود اینکه دوستانش در مهمانی فارغ‌التحصیلی شرکت کرده‌اند، باید در پمپ بنزین کار کند. او پی می‌برد که فقط یک شب برای تحقق رویاهایش فرصت دارد و باید به هر قیمتی از این فرصت استفاده کند.

فیلم اکو ECCO 2019                         با لینک مستقیم | آپ تم

خلاصه داستان :

در فیلم اکو : مایکل یک روح است. . . زندگی در سایه با خانواده جدیدش، سالها دور از زندگی سابق خود به عنوان یک قاتل عشایری. وقتی کارفرمایان قدیمی اش برای دفن آخرین بازمانده خود باز می گردند، آرامش و ناشناس بودن او از بین می رود. با افشای حقیقت خود، مایکل باید از همسر و پسر متولد نشده خود با شکار کسانی که مسئول شروع مرگبار او هستند محافظت کند.